აშშ-ის საცალო ვაჭრობის ეროვნული ფედერაციის (NRF) ყოველწლიური გამოკითხვის თანახმად, ამერიკელების დანახარჯები დედის დღისთვის (11 მაისი) საჩუქრებზე წელს დაახლოებით $33,5 მილიარდი იქნება. 

მიუხედავად იმისა, რომ ეს მაჩვენებელი 2023 წელს დაფიქსირებულ $35,7 მლრდ-ის რეკორდზე დაბალია, ის მაინც მეორე ადგილზე იქნება ამ მაჩვენებელში.

დღესასწაულს ქვეყნის ზრდასრული მოსახლეობის 84% აღნიშნავს. ამერიკელები საშუალოდ $254-ის დახარჯვას გეგმავენ საჩუქრებზე და თავად დღესასწაულზე, რაც შარშან რეკორდული $274 იყო.

უმრავლესობა იყიდის საჩუქრებს დედებისთვის და დედინაცვალებისთვის - გამოკითხულთა 59% აჩუქებს ცოლებს, ხოლო 12% ქალიშვილებს.

ყველაზე პოპულარული საჩუქრები, როგორც წინა წლებში, არის ყვავილები (74%), მისალოცი ბარათები (74%) და ღონისძიებები (59%), როგორიცაა დაბადების დღის ვახშამი.

ამერიკელები სამკაულებზე $7 მლრდ-ის დახარჯვას გეგმავენ, ღონისძიებებზე $5,9 მლრდ-ის და ელექტრონიკაზე $3,5 მლრდ-ის ლ. გარდა ამისა, მოსალოდნელია, რომ ყვავილებზე ჯამური დანახარჯები $3,2 მლრდ-ს მიაღწევს, მისალოცი ბარათებზე კი - $1,1 მლრდ-ს.

ონლაინ შოპინგი დარჩება შოპინგის ყველაზე პოპულარულ საშუალებად წელს (35%), შემდეგ მოდის სავაჭრო ცენტრები (32%).

გამოკითხვაში, რომელიც 1-იდან 8 აპრილამდე ჩატარდა, 8,2 ათასზე მეტმა ამერიკელმა მიიღო მონაწილეობა.