20 წლის განმავლობაში, გლობალური ანალიტიკური კომპანია Kantar-ის ტოპ 100 რეიტინგის ბრენდების საერთო ღირებულება 9.3 ტრილიონი დოლარით გაიზარდა და ამჟამად რეკორდულ 10.7 ტრილიონ დოლარს აღწევს. ამას მოწმობს Kantar BrandZ 2025-ის ახალი რეიტინგის მონაცემები.

ამერიკული კომპანიები რეიტინგის მთლიანი ღირებულების 82%-ს შეადგენენ, რაც მნიშვნელოვნად აღემატება 2006 წლის 63%-ს. ჩინურმა ბრენდებმა გააორმაგეს თავიანთი ღირებულება და ამჟამად 6%-ს შეადგენენ, ხოლო ევროპული ბრენდების წილი 26%-დან 7%-მდე შემცირდა.

ვრცლად liga.net–ზე