გერმანული ავტომობილების ბრენდი Porsche ფუფუნების საქონლის სეგმენტში მსოფლიო ლიდერად ზედიზედ მერვე წელია რჩება, იტყობინება Brand Finance. ამავდროულად, კომპანიის ღირებულება ბოლო ერთი წლის განმავლობაში 4.6%-ით, 41.1 მილიარდ დოლარამდე დაეცა.

სუნამოების მწარმოებელი Chanel მეორე ადგილზე გადავიდა (+45.4%-ით, $37.9 მილიარდამდე), ხოლო მესამე ადგილზე გადავიდა Louis Vuitton, რომელიც თავისი ჩანთებით არის ცნობილი, (+2.1%-ით, $32.9 მილიარდამდე). რეიტინგში ღირებულების ყველაზე მნიშვნელოვანი ზრდა Chanel-მა აჩვენა.

ვრცლად interfax–ზე