ქაჯეთის ციხე და მეომრები „ვეფხისტყაოსნის“ პერსონაჟებით – ULTRA-ს ხის სათამაშო პატარებისთვის

access_time2018-01-13 14:00:58

ULTRA სარეკლამო კომპანიაა, თუმცა ახალი მიმართულებით გადაწყვიტა განვითარება და შექმნა ქართული პროდუქტი – ხის სათამაშო ციხესიმაგრე და მეომრები „ვეფხისტყაოსნის“ პერსონაჟებით. სათამაშო 5-12 წლის ბავშვებისთვის არის განკუთვნილი და სკოლამდელი ასაკიდან უზრუნველყოფს მათთვის მისაღები ფორმით ინფორმაციის მიწოდებას ქართული საგანძურის შესახებ. რატომ შეიქმნა სარეკლამო კომპანიის ფარგლებში ახალი ქართული სათამაშო? რამდენად უსაფრთხოა და როგორ პოზიციონირებს ბაზარზე პროდუქტი, ამ და სხვა საკითხებზე, მარკეტერი Ultra-ს დამფუძნებელს, დავით გიგაურს ესაუბრა:

 

 

„5 წლის ბავშვს არავინ უყვება ზღაპარს ვეფხისტყაოსანზე, ხოლო თამაშის პროცესში უფროსს უჩნდება შესაძლებლობა, გარკვეული ინფორმაცია მიაწოდოს პატარას – ვინ იყო ვეფხისტყაოსანი, ან ავთანდილი და რატომ იღებდნენ ქაჯეთის ციხეს. ანუ, ბავშვს სკოლამდელი ასაკიდან ვაზიარებთ ჩვენს ყველაზე დიდ სულიერ საგანძურს და განვაწყობთ, რომ უფრო მეტი გაიგოს მისი გმირების შესახებ მომავალში“.

 

დავით გიგაური: „კომპანია Ultra მეორე წელია, რაც აქტიურად ოპერირებს. მანამდე იყო საგამომცემლო, პოლიგრაფიული და სხვა სარეკლამო კომპანიები. ჩვენი სერვისები საკმაოდ მრავალფეროვანია – დაწყებული ქონსალტინგითა და დიზაინით, დამთავრებული სხვადასხვა გარე თუ შიდა გამოყენების სარეკლამო პროდუქციის შექმნით. ჩვენთან თანამშრომლობენ არქი ჯგუფი, ჯეოსელი, სტრადა მოტორსი, დიჯიტალ ტვ და სხვა. თრეფიკინგის სახელმწიფო ფონდისთვის დავგეგმეთ და განვახორციელეთ კამპანია „თქვი, რომ დაგეხმაროთ!“, რომელსაც მთელი საქართველო იცნობს ავტობუსებსა და მეტროებში განთავსებული ბანერებიდან“.

 

- იდეა როგორ გაჩნდა, რომ ახალი ქართული სათამაშო შეგექმნათ, რა საჭიროება დაინახეთ, ამ მხრივ, ბაზარზე? და სარეკლამო კომპანიის ფარგლებში რატომ გადაწყვიტეთ ახალი პროდუქტის შექმნა?


თავიდან გაჩნდა იდეა – საახალწლოდ შეგვექმნა რამე კარგი, პოზიტიური, ახალი, რაც, ერთი მხრივ, გაზრდიდა კომპანიის ცნობადობას და პოზიტიურად აისახებოდა იმიჯზე და, მეორე მხრივ, კომერციული შედეგიც ექნებოდა. კონცეფცია თავიდანვე გამორიცხავდა იაფფასიანი მასობრივი პროდუქტის შექმნას – ეს არ იქნებოდა იმ შედეგის მომტანი, რაც კომპანიამ დაისახა მიზნად და, ამავე დროს, ჩვენი საწარმოო და ადამიანური რესურსები მასობრივი წარმოებისთვის მზად არ იყო. სათამაშოს იდეა თავიდანვე წარმოიშვა. შემდეგ კი რამდენიმე იდეა გაერთიანდა და ნოემბრის შუა რიცხვებში პროექტმა საბოლოო სახე მიიღო.



 


- რა გამოარჩევს ბაზარზე თქვენს პროდუქტს? რამდენად უსაფრთხოა პატარებისთვის?


ეს არის პირველი სათამაშო, რომელიც ვეფხისტყაოსნის თემაზე შეიქმნა. ეს არის ყველაზე დიდი ციხესიმაგრე, რომელიც ბაზარზე იყიდება. მას მოყვება 25 მებრძოლი, რასაც, ასევე, ვერ ნახავთ ვერცერთ მსგავს პროდუქტში.

სათამაშო მთლიანად ხისაა და ასაწყობად საკმაოდ ადვილია – დეტალები ერთმანეთს ყოველგვარი დამატებითი მოწყობილობების გარეშე უკავშირდება. თამაშის საბოლოო სახის მიღებაში აქტიურადაა ჩართული თავად ბავშვი, რაც ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია. მიუხედავად იმისა, რომ სათამაშო მებრძოლებითაა დაკომპლექტებული, დეტალებს არ გააჩნია ბასრი, მახვილი დაბოლოება, რამაც შესაძლოა ბავშვი თამაშის დროს დააზიანოს. უამრავი ტესტი და ნიმუშის დამზადება დასჭირდა იმას, რომ საბოლოო პროდუქტი მაქსიმალურად უსაფრთხო ყოფილიყო.


- როგორ პოზიციონირებთ ბაზარზე? სად ხდება თქვენი პროდუქტის რეალიზება და როგორი საფასო პოლიტიკა გაქვთ?


თავიდანვე ცხადი იყო, რომ სათამაშოს წარმოება საკმაოდ ძვირი ჯდებოდა და საბოლოო პროდუქტიც მაღალ საფასო სეგმენტში მოხვდებოდა. თუმცა, როდესაც ბაზარზე არსებული პროდუქტები შევისწავლეთ, აღმოჩნდა რომ არჩევანი არც ისე დიდი იყო და თან ჩვენი პროდუქტი რამდენიმე პარამეტრით ჯობნიდა არსებულს. პროდუქტის რეალიზება ინტერნეტით ხდება და შეკვეთის შემთხვევაში კურიერი მას ადგილზე მიიტანს.


 

- სათამაშოების განვითარების მიმართულებით რა გეგმები გაქვთ?

როგორც მოგახსენეთ, სათამაშოს იდეა სპონტანურად გაჩნდა და ამ ბაზარზე შესვლა მიზანმიმართულად არ გვიფიქრია. თუმცა, გამოხმაურება იმდენად კარგი იყო, რომ ამჟამად, აქტიურად ვფიქრობთ შემდგომ ნაბიჯებზე. ამ მიმართულების განვითარება დამატებითი რესურსების მოძიებასა და საწარმოო სიმძლავრეების შექმნას უკავშირდება. ჩვენც ამით ვაპირებთ, რომ დავიწყოთ.


MARKETER



„კომერსანტის“ შეკითხვა საქართველოს პარლამენტის წევრებს!

person access_time2018-01-18 19:00:52
მედიაჰოლდინგი „კომერსანტი“ საკანონმდებლო ორგანოს წარმომადგენლებს შეკითხვით მიმართავს. ხელისუფლებაში მეორე ვადით მოსული მმართველი პარტიის მთავარი ლოზუნგი „კეთილდღეობა და სწრაფი განვითარებაა“. ამ ფონზე კი გადახდისუუნარო მოსახლეობის რიცხვი წლიდან წლამდე მატულობს. საქართველოს მოსახლეობის 6,3% გადახდისუუნაროა. აღსრულების ეროვნული ბიუროს მონაცემებით, ბაზაში ჩანაწერების რაოდენობამ უკვე 234 ათასს გადააჭარბა, რაც თითქმის 4,7...

„ვაქცინები, რომლებიც დღეს არის საქართველოში არის მაღალხარისხიანი“ - დავით სერგეენკო ვაქცინაციაზე დამატებით განმარტებებს აკეთებს

person access_time2018-01-18 18:30:48
ჯანდაცვის მინისტრი დავით სერგეენკო ვაქცინაციასთან დაკავშირებით დამატებით განმარტებებს აკეთებს. როგორც მინისტრმა სპეციალურ პრესკონფერენციაზე განაცხადა, გავრცელებული ინფორმაცია, რომ იმუნიზაციის პროგრამით, სავარაუდოდ, ჯანმრთელობისთვის საფრთხისშემცველი 29 ათასი ვაქცინა გაიხარჯა, სიმართლეს არ შეესაბამება. „გავრცელებული ინფორმაცია არ შეესაბამება სიმართლეს. სიმართლეს არ შეესაბამება არცერთი პუნქტი. პირველი, რომ ეს პრობლემა ვრცელდებოდა მთლიანად იმუნიზაციის...

მსესხებლის გარდაცვალების შემთხვევაში შესაძლოა, მისი სამართალმემკვიდრე მოიძებნოს

person access_time2018-01-18 17:24:15
იმ შემთხვევაში, თუ სესხის ამღები პირი გარდაიცვალა, სესხის ამომღებ კომპანიას ამ სესხის მოთხოვნის უფლება აქვს, – განაცხადა პრობლემური აქტივების ბიუროს დირექტორმა, ლაშა ნოზაძემ პირველი არხის გადაცემაში „აქტუალური თემა მაკა ცინცაძესთან ერთად“. „ასეთ შემთხვევაში შესაძლოა, გარდაცვლილი პირის სამართალმემკვიდრე მოიძებნოს, რაც სამართალდარღვევა არ არის“, – განაცხადა ლაშა ნოზაძემ. მისივე თქმით, თუ ონლაინსესხების კომპანია კონკრეტული მომხმარებლის წინააღმდეგ...

CNNMoney: 2018 მსოფლიოსთვის უარესი იქნება

person access_time2018-01-18 20:00:41
მსოფლიო ეკონომიკურ ფორუმზე გამოკითხული ექსპერტების 90%-ზე მეტი აცხადებს, რომ 2018 წელს მსოფლიოს წამყვან ძალებს შორის პოლიტიკური და ეკონომიკური კონფრონტაცია კიდევ უფრო გამწვავდება. 80%-ის აზრით, მიმდინარე წელს გაზრდილია ომის შანსები. მთავარ პრობლემებს შორის ექსპერტები პოლიტიკურ დაძაბულობას, პროტექციონიზმს, გარემოს დაცვის მიმართულებით დეგრადაციასა და კიბერთავდასხმებს ასახელებენ. „საერთაშორისო ბაზრების მოცულობა იზრდება, ეკონომიკა ცუდ მდგომარეობაში არაა. თუმცა მოქალაქეები...

„მიწის ნაკვეთის ნაწილი პლიაჟის და ტბორის ტერიტორიაა“ - ქონების მართვის სააგენტო ფოთში საინვესტიციო პროექტის შეჩერების მიზეზებზე

person access_time2018-01-19 10:00:47
ფოთში მსხვილი საინვესტიციო პროექტი გაჩერების მიზეზებს ფოთის მერიის შემდეგ „კომერსანტთან“ სახელმწიფო ქონების ეროვნული სააგენტოც განმარტავს. საუბარია, შპს „არიკ დეველომენტის“ მიერ ფოთში 5 მაღალი კლასის სასტუმროს მშენებლობაზე. როგორც „კომერსანტს“ სააგენტოდან აცნობეს, აღნიშნული პროექტზე უარის თქმის რამდენიმე მიზეზი არსებობდა, მათ შორის, მთავარი ისაა, რომ ტერიტორია ლანდშაფტურ-სარეკრეაციო ზონაში მდებარეობს. როგორც სააგენტოში აცხადებენ, სახელმწიფო ქონების ეროვნული სააგენტო...


მსგავსი სიახლეები